Gal kas pamena seną rusišką filmą vaikams, kuriame vakare po pasakų Bagdadą bimbinėja sargas sargas su žibintu ir vis šūkčioja: "V Bagdade vsio spokoino"? Tai va, TEO, po vakarykščių spėtinai nemažų problemų, vaizduoja, kad viskas ok. Šiaip kas mane sunervino – tai informacijos nebuvimas apie gedimą ir kiek preliminariai užtruktų jo pašalinimas. Kažkodėl visą info reikia rankiotis per portalus ar pažįstamus administratorius, bet tik ne pačiame TEO tinklalapyje, kai jis pagaliau pasidarė prieinamas. Pagalbos telefonas irgi nelabai ką gelbėjo. Net ir šiandien apie tai nė mur mur. Šį paveiksliuką nukabinau šiandien, 10.30:
Tokia situacija tikrai negerina kompanijo įvaizdžio, verčia prisiminti visus neigiamus bendravimo su ja momentus ir tai, kad tai vis dar "gerasis" senasis Telekomas, kuriam nusispjaut ant savo klientų, nežiūrint naujo prekinio ženklo.
Nervina, kad savo DSL ar GALA TV klientus jie laiko visiškais idiotais, įkišdami jiems savo šiaip neblogą, bet, dėl durno sukonfigūravimo, mažai naudingą įrangą, už kurią šiaip jau mokami pinigai, ir versdami taikytis prie jų supratimo, kaip mano namų tinklas turi išeiti į internetą. Jei nori kitaip, dar turi nusipirkti papildomą įrangą, vietoj to, kad galėtum perkofigūruoti tą, kurią nusipirkai iš jų. Aišku aš suprantų, kad didžioji dalis vartotojų to nedaro ir jiems gerai taip kaip yra, bet info apie tai, kaip su savo įranga gauti perkamas paslaugas, tikrai reikėtų paskelbti, o ne gadinti gerus daiktus savo iškastruotais konfigais ir pardavinėti juos vartotojams už gerą. Dėl tokio "stebuklingo" konfigūravimo, galima ramiai pakabinti savo GALA TV rimčiau apkrovus interneto kanalą ar atvirkčiai, kai ta TV "suėda" daugiau nei pusę pralaidumo, nes nėra uždėta apribojimų nei vienam, nei kitam kanalui, nežiūrint to, kad turi Premium DSL planą.
Gaila, kad ten kur gyvenu, kol kas neturiu kitos alternatyvos šioms paslaugoms, bet kai tik jos atsiras, mielai jomis pasinaudosiu. Ir tai bus ne tiek dėl kokybės, kiek dėl požiūrio į klientus.