Šią mintį nugirdau praeitą trečiadienį vykusiame Microsoft renginyje “Microsoft sprendimai verslui: integruota komunikacija ir bendradarbiavimas”.
Kadangi renginys buvo skirtas labiau padiskutuoti apie integruotos komunikacijos ir bendradarbiavimo įgyvendinimo sprendimus nei techninius dalykus, o dar viskas buvo rodoma ne kokioje nors demo aplinkoje, tai teko užmesti akį ir į realų Microsoft vidinį portalą, kuris sukasi ant Office SharePoint 2007 serverio. Va tada ir pasimatė, kad nemažai dėmesio skiriama vidiniams darbuotojų puslapiams. O kai paklausėme apie požiūrį į vidinius tinklaraščius, tada ir buvo išsakyta ši mintis.
Tai tikrai geras pažiūris tiek žiūrint iš kompanijos pozicijų, tiek ir iš darbuotojo. Nes toks tinklaraštis – tai puiki terpė paskelbti savo mintis, jas išdiskutuoti, o jei tai tampa tikrai populiaria ar naudinga įdėja, tai ir prastumti. Kompanijai taip pat ne ką mažiau tai naudinga, kai darbuotojai generuoja įvairias įdėjas, nes, ko gero, tikrai nieko nėra blogiau, kai žmonės nerodo jokios iniciatyvos ir kūrybiškumo.
Dar vienas dalykas, kas nustebino dalyvavusius – tai portalo dizainas, o tiksliau jo nebuvimas. Viskas palikta standartiškai, jokio brendo stumimo, tik kur ne kur pakaitaliotos spalvos ar temos, bet ir tos iš standartinio rinkinio. Pasiteiravus apie tai, buvo paaiškinta, kad portalas yra skirtas darbuotojams, kad jiems būtų patogu dirbti ir komunikuoti, bei kad kiekvienas matytų, kad susikurti savo saitą ir vidinį tinklaraštį yra gan paprasta. Tiksliau tariant, buvo siekiama, kad tai būtų patogi ir paprasta terpė rasti reikalingą kompanijos informaciją ir reikalingus projektui žmones, o ne kažkokia statinė, oficiali vidinė web 1.0 svetainė, kuri niekam neįdomi.