Kernavės pažintinis-poilsinis takas

Dar vienas aplankytas pažintinis takas. Tik šį kartą visai nepasiruošus, tad vaizdai daryti su tuo, kas buvo po ranka, t.y. mobiliu.

Taip visada būna, kai žinai, kad nori kažkur patraukti, tik pats nežinai kur. Taip gavosi šį kartą, kai užsimanę prasivaikščioti kur nors Vilniuje, kad ir Vingio parke, jau kitoje sankryžoje pasukome link Neries regioninio parko. Pradžiai apėjome Dūkštos ąžuolyno pažintinį taką. Tačiau to buvo negana. Tada prisiminiau, kad kažkur prie pat Kernavės yra dar vienas pažintinis takas, kurį kadaise grasinomės aplankyti, bet vis nepataikydavome į tą pusę.

Nežinančiam rasti šį taką gali būti kebloka, nes rodyklių jokių nėra. Tačiau privažiuoti nėra labai sudėtinga: tereikia važiuoti nuo Kernavės centro pro kapines Traidenio g., paskui smėlėta Pilkapio g., link Balto Kalno. Bent jau mes tą vieta radome tik vedini mano intuicijos ir smalsumo. Ir tikrai verta bu vo paieškoti.

Tik išlipę iš Ikso ir nuėję link apžvalgos aikštelės supratome, kad nepasiimti į išvyka fotoaparato – baisi nuodėmė. Nuo ten atsiveriantis vaizdas – neįveikiamas iššūkis mobiliam telefonui:

Kernavės pažintinis-poilsinis takas

O paskui jau keliavome pažvyruotu taku:

Pro gražiai įrengtas poilsio aikšteles:

Lipome aukštyn ir žemyn laiptais:

Kernavės pažintinis-poilsinis takas

Šalia Lielupės ir per ją ėjome mediniais takais ir tilteliais:

O kad jau visai smagu būtų, tai ir galvosūkius sprendėme:

Tikrai gavosi toks maloniai ramus ir tuo pačiu smagus pasivaikščiojimas. O pats takas įtrauktas į daugkartinio lankymo vietų sąrašą.

Įrašo “Kernavės pažintinis-poilsinis takas” komentarai: 4

1. Atgalinis pranešimas: Kernavės pažintinis poilsinis takas | Privatus žvilgsnis į pasaulį