Šiandien, apsipirkinėjant Žirmūnų RIMI, akys užkliuvo už ant pakuočių perklijuotų kainų. Aš, kaip pakankamai smalsus žmogus, neiškenčiau nepabandęs pažiūrėti, kas slypi po naujai užklijuota kaina. Patenkinus savo smalsumą, kilo mintis, kad kažkas nusprendė, kad ta pirminė kaina yra per daug jau gerai, todėl užklijavo savo variantą. Štai ir pasidarė įdomu, kurie čia taip nusprendė: gamintojas ar pardavėjas?
Papildymas.
Nusprendžiau paaiškinti, kas mane pritraukė prie tų pakuočių. Dėmesį patraukė akcijos kortelė “Gali sutaupyti:
Šiaip pati viliojimo kaina nuo šalia gulinčių panašių produktų kainų skiriasi tik keliais centais/kg. Tad realios kainos praktiškai visai nesiskiria arba, kitaip tariant, tas skirtumas daugiau nei simbolinis. O kaip pamačiau, kas po naujai užklijuotomis kainomis, visai juokinga pasidarė.
Kainą tikrai užklijavo pardavėjas (bent pagal bar kodą taip atrodo). Nusprendė tikriausiai irgi jis 🙂
Taip visai nekukliai padidejo… Na ka sakyti apie maisto kainas, jeigu jau katinu smeliukas pabrango.
Taguose nevertėjo rašyti RIMI. Nes visi taip daro, ar tai rimis, ar tau maksimka 😀
Maksimka, beje, kartais pati kreivai kainas užklijuoja, nėra jokio vargo seną kainą pamatyti 😀
Žinau, kad visi taip daro, bet ši karta po ranka pakliuvo RIMI.
Nieko daugiau ir negalima tiketis kai apsipirkineti tokiuose overprice`intuose prekybos centruose kaip Rimi ir Iki.
O kurie ne overpric’inti?
Štai kodėl netikiu mūsų kostiumuotųjų ponulių “statistika“, neva maisto prekės pinga. Tegu pažiūri, kaip paskutiniu metu pasikeitė kad ir duonos, sviesto, sūrio kainos…